Ren transport:D

Heej!:) Nu börjar även denna helg lida mot sitt slut, kunde den inte varat några dagar till??

Haft en superhelg, om d va i Fredags så va Emma här på filmkväll och vi såg, ja vad fasen såg vi`? Nu e ja sådär senil igen som bara jag plus alla 100 åringar kan vara.. Ja vi såg nån helt enkelt och ja har för mig den va bra! haha:) D va jättetrevligt som alltid när gumman e här!:) 

Igår va träning me alla hästar!:) Började me Camaro som fick sadel på sig för första gången och han stod som ett ljus, duktiga pojken sen gick ja en sväng på gården me honom o ja o rolf försökte filma men vi la ner det ganska så fort! Haha.. Blev inge bra så alla mina Camaro spekulanter får vänta ett tag till på film..


Sylvester longerade jag borta på Jannes åker, d gick väl ganska bra, inte helt avslappnad som sist men han lyssna ändå bra tycker ja så va nöjd!:)


Chuck, försökte börja longera hemma í ena hagen men d va så isigt så ja gav upp o hoppa upp på ryggen och träna lite på volt och sen red vi ut i skogen en sväng!:)

.........................................................................................

Idag

Idag har det varit en superdag för först fick ja äntligen tummen ur o tog tag i min hästtransport, Rolf va snäll o hjälpte mig!:) Transporten var verkligen grön och gör dreten så va på tia den fick sig en omgång! Och guuud så fin den blev, ser nästan ny ut förutom från alla skavanker den har men nu ska den fixas!:) Fredrik ska ta me den till sitt jobb o kolla va som behövs göras innan bes och fixat! Va gott hoppas ja kommer ha en fin hästtransport sen, lite dekaler ska på har ja bestämt! såhär såg den ut efter tvätten!:)


och idag så kom även Linn men d skriver ja om i morgon för kan inte hålla ögona öppna länge till, dem kämpar in i d sista nu.. Så sov gott allihopa så hörs vi imorrn!

Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0