gaaah

Vad mitt jobb idag inte är roligt, är en massa skrot och jag godkänner fall d ska skickas eller inte, då får man ångest tänk om man skickar me nån dålig, tänk om man slänger för många som kanske är ok? Hatar ha så stort ansvar när d gäller stora kunder! Save me!

Annars e ja fruktansvärt trött idag men ändå glad för efter jobbet får ja nytt hö!:) Hoppas detta är mkt bättre än d andra ja fick hem, hästarna ser ut o gått ner sig lite! illa! Så nu hoppas ja på bättre och godare kvalitet!:)! Sen blir d nog försöka filma Camaro då massa frågat om film så tänkte om ja tar ut o leder/ longerar Chuck/Sylvester i ena hagen så kanske Camaro kan visa upp sig lite om han e me lös!:) Hoppas hoppas ja hittar hem till han snart för annars kommer ja säkkert ångra mig! Så någon, köp min fina häst? :P

Nej nu får ja återgå till sorteringen..

Om nån ev vill ha jobb så finns d säkert här på Bäcke några dagar me uppkapning av all skrot! Tror d kan behövas extra folk. Annars får vi väl köra övertid tänker ja, men d e ju inte fel de heller iofs!:)

Ha en bra dag!

Kram




Kommentarer
Postat av: emme

åå de är väl inte hö från oss som är så dåligt?:(

2012-02-23 @ 14:55:56
Postat av: Nettan, sv Emme.

Heej! Nej d var d inte:) ert hö gick åt för jättelängesen!;) detta va ett lass ja köpte från Mellerud som hästarna inte va så förtjusta i. >Kommer ni ta in hö i år igen förresten?=)

2012-02-23 @ 20:08:47
Postat av: emme

okej.. blev lite orolig där, för tänkte om de var dåligt så hade du ju fått sagt till:).. okej hehe men vi har hö kvar om du behöver.. ja det har vi väl tänkt skulle jag tro iaf :)

2012-02-28 @ 12:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0