Dressyr!

Ja då va man nyss hemkommen från träningen ute i Steneby, fick samma häst idag, Diva!:) Riktigt trevlig och mysig häst, tog dock ett tag att hitta knapparna och få henne lite mer avslappnad men till slut så lyckades jag och hon gick super i skritten, härlig känsla d blir när man känner att d verkligen slappnar av och går i form under sig:)
 Vi hade ett litet dressyrpass och red d mesta på volt, kul och känns väldigt nyttigt för mig!:) Dock fick man en räkning på 1800kr inte lika kul kanske, men som sagt d ger ju något förhoppningsvis;)

Therese prata på att i sommar har eds ryttarsällskap pay and jump  tävlingar varje tisdagskväll så är bara att lasta hästen dra dit, betala och hoppa önskad höjd! låter riktigt roligt! Kanske nått vi ska satsa på Liza?;) Ett litet delmål!:D Fråga även om grönt kort och hon skulle nog starta upp en kurs nu framöver så då ska ja bannemig ge mig på att försöka skaffa ett!:)



Nej nu e kl mkt och en har jobbplikt i morgon:(

Sov så gott o dröm sött!

Kram Nettan



Kommentarer
Postat av: Liza

Jag är gärna med på pay and jump! Vi kan ju ta tjocko i varsin klass kanske? haha, jag har inte hoppat sen sharon, och innan det scirrocco och han är typ en av 2 som jag känt mig trygg på :P Åh vad bra om hon ska ha sån kurs! Då måste du ta grönt kort ju! pussa :)

2012-02-14 @ 07:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0