ångest...

Ibland e d inte lätt, inte lätt me känslor.. Ibland vill man mkt, ibland vill man inget alls, man vill gärna vara alla till lags men ändå tar man avstånd, kanske för att inte behöva göra dem besvikna om d skulle vara så..

Mitt huvud tänker nog inte helt klart jusst idag, vart så himla trött idag och på något vänster får ja allt till Måsten,  Måsten som ja bara vill spy på emellanåt. Så trött pått men ändå så vill ja hela tiden grejja för annars blir min själ och kropp rastlös! Bah. va gör man? Har ja nån slags adhd? Bröt ihop förut när ja höll på fylla pannan då ja fick ångestkänslor för att ja inte ens orkar träffa min pojkvän.. Va e ja för flickvän egentligen? Ingen bra,..

Jag är inte van o ha nån uppe på mig jämt och när d är så mkt runtom så orkar ja bara inte.... Förlåt!

Ja kanske är en ensamvarg, enstöring eller så har ja helt enkelt för mkt.. Dock känns d oftast väldigt bra i mitt liv är väl bara just nu som d vart lite jobbigt kanske!

 Nu ska ja sova o se om en kan få lite skönhetssömn, kan behövas när en blivit så gammal som ja blitt nu!;)

Sov så gott allihopa me söta drömmar!:)


Kraam




Kommentarer
Postat av: Liza

Men lilla gumman, det kommer bli bättre, det lovar jag dig! Sen kommer du få mer hjälp i stallet hos Rolf med, så då behöver du inte ha det hängandes över huvudet. Dock kommer de säkert gå ute typ nästan hela tiden direkt om det är tillräckligt varmt, men ändå :)

puss <3

2012-02-08 @ 11:36:06
URL: http://lizaojulia.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack =) va jätte roligt.. det kosta inget att göra det, inte för oss i alla fall fick det i julklapp men bilderna kosta ju en del.. tog 225 bilder och det gick på 5000 och då va det ett rabaterat pris men det e värt det tycker jag e ju lite speciellt

2012-02-08 @ 21:34:14
URL: http://anniemika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0