Tillbaka!:)

Japp då va man tillbaks på jobbet o det känns wunderschöönt! :) Saknat mina härliga arbetskamrater! Börja igår igen, o börjar smått då d är kort vecka, o nästa vecka blir med kort, 3 arbetsdagar o d e ju inte fel!:) Men sen jan/feb finns d inte en enda röd dag? Så då blir d o ligga i ordentligt då ska ja även börja ordentligt me det jag utbildat mig för i Holland/Berlin/Skene, 5s..:) o i april ska ja försöka med en resa!:D
 
Träningen
.Igår va d lite stressigt, Va hemma 17.05, åt mat, bar vatten, la in hö, tog in hästar, bytte om, gjorde ordning hästen för träning, packa bilen, o på det va d en frösen transport som vägra gå på bilen, börja lasta hästen 17.45 i 10 minus, Skulle börja träningen 18.30. KOm iväg hemifrån 18.10.. ops, inte kul:/
 
Ridpasset gick bra o va skitkul, vi träna lite övergångar och volter, sen träna vi bommar och så hoppa vi ett litet kryss o tjocko e väldigt vinglig men han bjöd på som bara den så va riktigt roligt, o mamma hoppa hon med och hon har de i sig d här me hästar tror jag, riktigt fint såg d ut så d hoppas ja på vi gör fler gånger!:) )
 
På  Hemväg, försökte vi brodda tjocko, gängerna funka inte såklart så han va bambi på hal is i Steneby:P Sen vägra min envisa häst gå på dock tror ja d berodde lite på mörkret med hemma hade vi skarp lampa, va Hemma 21.00 o där han hade brått ur transporten när han hörde dem andra men som tur va gick d bra!:) Så nu gäller d o börja lastträna denna helgen för åker helst inte iväg me en tröglastad häst igen! Vi masa nog idag!;) Dock va d ju värt d eftersom ja gillar träna för Therese och så va ju älskade mor med!:) <3  Kul!
 
Idag ska pencillin sättas in på Roger, han hade 38,9 grader i morse!:/ Usch!
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0