ridning!

Idag så skicka Therese om ja ville rida igen måndagslektionen som ja missa men ja får ju fortfarande inte anstränga mig så på skojj fråga ja mor om inte hon va sugen nu när hon hoppat in som hästskötare här;) och d va hon bannemig så idag har mamma varit iväg i Steneby o ridit och hon var förvånansvärt grym, riktigt stadig i sits och fick till jättefina framdelsvändningar :) Kul o se och tror hon fick mersmak;) så vem vet kanske får Me mig mamma nån mer gång?;) Jag Ska ev träna nu under jul privat för Therese, jag och Scirrocco! Hoppashoppas ! ja har sug så ja tror ja dör! Inte bra o skada sig så man får den här abstinensen;) Jag har varit pigg idag så på bättringsvägen!:) så nu e ja snart fit for fight igen;)
nattinatt /Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0