Mina liv<3

 
Åh ja e så himla glad i mina hästar, va vore livet utan dem?=) Spec nu när ja har en mindre kan man verkligen uppskatta mer ist för att d ska bli "för mycket", de e konstigt d dära, om d blir för många ja då hinner man inte dela ut så mkt kärlek och tid som var o en behöver, men har man 1-2 st så känns d som man vill ge dem ALLT i världen och bara d bästa duger!:) <3
 Precis kommit in från stallet nu efter o nattat dem!:) Imorgon om de inte är odrägligt väder ute så ska ja riida!:) Som ja längtat! Liza skulle jobba så inga foton om ja inte har nån annan snäll själ som vill fota lite!:)
 
Rolf ringe o uppdatera mig förut d hade landat o resan hade gått super, han lät gör lycklig så riktigt härligt o höra!:) Varmt, fint rum och han längta t poolen! Haha kan ju säga att vem längtar inte efter en pool? I DO.. Får nog in o kolla på lite sista minuten o drömma mig bort lite...:)
 
Fredag äntligen i morgon! Denna jobbvecka har känt evighetslång, vet inte va som hände? Men blanda ihop tis med tors o efter de va inget som d skulle!;) Skrev fel datum hej o vilt på alla protokoll så min arbetskollega kom o fråga hur d stod till! Haha oj.. Tur ja inte e doktor kan ja ju erkänna, ingen hade nog haft rätt journal.....
 
Nej om en ska göra ett ryck i hemmet!:) Känns konstigt men riktigt gott o ha huset för sig själv må ja siga!;)
 
/Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0