Mammas pojkar!

Ska o se Mammas pojkar ikväll, en julklapp från mamma till mig och bröderna med respektive!:) Ska bli skojj!
 
Nu strax ut t stallet o plocka in hästarna o ge Roger sin medicin, Lite pencillin kosta 700kr, o kastreringen gick nästan på 4000kr, dyrt me hästar!:P Men förhoppningsvis blir han bra nu mitt hjärta!<3
 
Är även hundvakt idag åt pappas hund Tanja, o hon gnäller hela tiden, hon e nog inte van o vara hemifrån eller utan pappa men förhoppningsvis lugnar hon sig, hon orsaka även isbana i stallet, välte ut en stor vattenhink så nu e d glansis på hela stallgången, jag har strött ut en himla massa spån så håll tummarna d ska gå bra när ja plockar in liven har inte lust o få en häst över mig idag eller en skadad häst till, vart nog me olyckor d sista! Så hör ni inget ifrån mig på ett par dagar så vet ni ju va som hänt iaf!;)
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0