haha

Denna snygga varelsen uppträdde i mitt kök förut! Denna varelsen får en alltid på bra humör! ;) så Ja gav henne väldigt nymodiga kläder med som hon snabbt va förälskad i, funderar skarpt på o bli modemänniska, känner att ja har ett öga för detta va som passar folk;) erhm va tror ni om Nettans "nya modeblogg", eller kanske bäst o låta bli, var skulle ja liksom göra av alla pengar?;)
 
O va tycks om de otroligt fina golvet? (uuäääck) Dock blir d nytt inom snar framtid verkar d som!:) Rolf har fått renoveringsdjävulen i sig!
Dress from the 70s..;)
 
 Sjukskriven, vart hos läkaren idag o pratat, o d va ju inte så roligt kanske, fick med mig massa tabletter hem, e väl så när man inte är riktigt som man ska;) Trodde dock aldrig något sånt här skulle inträffa mig, aldrig liksom förstått vitsen med o ha ångest o vara deprimerad, men ett så fult ord som stress kan förstöra hela ens värld! Men snart snart förhoppningsvis är ja mig själv tror dock ja inte vart mig själv på väldigt länge, är väl de 2 sista åren som inte vart som d ska kanske..
. Ska på träning idag med, borde egentligen inte, men träningen får en o må bra, så d borde ju vara godkänt? Vill dock ha med mig monstertjocko men min kärra är de punka på ännu.. :(
 
/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0