Förpestat!

Gassh va har mina djur käkat? D har förpestat hela huset! Ja tror jag vill utrymma mig , för Fy vilken odör,
Dem ligger på varsin sida om mig och släpper sig, o d driter d vidrigaste jeg känt! Vädrat flera gånger men hjälper ju inte!:( God save me, Kan sätta min vänstra skinka på att detta är uppgjort! uääck!
 
För övrigt så mår ja helt okej idag, och ja har  inte tagit pillrena ännu, känns som ja e stark o klara det utan sån skit... Men sömnpiller har ja tagit och första natten va nog den bästa natten på år, ja stenslockna och sov nästan HELA natten, förutom en gång men då va d för ja höll på svettas ihjäl för slockna med kläder på och Bubba och Jessie låg uppe PÅ mig o ville kväva ihjäl mig! Puh !
Hm nu slog d mig återigen, vill mina djur mig ont?  Försöker fisa mig ut ur huset o döda mig på natten! Vådar inte gott detta!  Får se om ja överlever till i morgon!;)
............................
 
Idag fick ja ett täckespaket till Scirrocco, bla ett shires vintertäcke sen ett skitsnyggt lila regntäcke, + ett Agria fleece täcke o ett ländtäcke o min älskling blev så nöjd (vill jag tro) i sina nya grejjer!:) Nu behöver ja inte köpa täcken på 100 år då ja nog har 2 upplagor av allt till både Roger o Scirrocco!
 
 
 
 Btw, ja har sögit lite på namn till Roger, för passet e på gång o han kan ju inte heta Roger i passet herregud, d e ju eh för "fint":P Men funderar på Namnet Twister? Kan d vara nått tro? :) Känns som d skulle passa, eller Napoleon?:) 
 
nej nu dags o nana igen, är inge ant än mornar o kvällar... Var tar tiden vägen?
 
/Nettan



Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart att han kan heta Roger! Red Roger, Roger Red, Roger the dodger, The one time Roger, Roger Lodger,Rog the Fudge, Red Roger Riding Hood, inte vet jag ;)

2012-12-13 @ 02:37:44
Postat av: Liza

hahahaha, vad du är härlig nettan ;) nåt passande kommer du säkert på, men frågan är om du kommer kalla han för det, eller om du fortfarande kommer säga Roger....?
och ja, man kan ju "baka in" namnet som din kära mamma visar exempel på, då kan det ju bli lite tufft :)
pussa!

2012-12-13 @ 09:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0