Barns ord..

Tänk vad barns ord kan göra ont, bara för man vet att dem är ärliga!

Jag förstår att en stor grejj i mitt liv påverkar stort hur ja mår inom mig, en grejj som inte går o göra så mycket åt och det drar ner hela ens livslust och livsstil! Vem vet va ja hade gjort eller vågat om ja bara hade fått vart "normal". Har precis läst om andra med samma problem o insett att d är jobbigt, väldigt jobbigt o leva med.. Men bara bita ihop o försöka göra d bästa av situationen eftersom d inte är mycke o göra dock har ja pengar och ska söka läkare och få deras utlåtande, kanske kan bli lite bättre? Hoppet finns där!

På tal om positivare saker så mår ja ännu bättre idag i övrigt, o t helgen blir d spendera tid med mannen och handla sista julklapparna och i morgon skall Min lilla fux kastreras! Inte positivt för honom men förhoppningsvis för oss;) Lugnare om inte annat:p

Nu blir d vila en stund o sen får vi se om mor låter mig göra något;) Hon r fasen strängare än militärens ledning;)

/Nettan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0