5år

Jajjemän idag e de 5 års sen hon tog körkort, något ja trodde ja aldrig skulle få då ja va helt paralyserad under uppkörningen, kommer def inte ihåg va ja gjorde eller hur ja gjorde utan minns bara start och slutet och en jäkla grinekärring! Minns hon fråga jaha och hur tror du detta gick då? Ja bara eeeh ja (mindes inget) men trodde d hade gått skit och att ja gjort massa tabbar efter HELA vägen men icke! Hon langa över pappret och tydligen va thats it för där stod d godkänd! Det va ett High moment i mitt liv, så lycklig!:)Så den 4 december för 5 år sen klara ja kortet, och för 5 år sen ja gjorde livet osäkert för er andra förare!;)
  -Då Ja väjjar för grodor, blundar o duckar för fåglar! Mitt lokalsinne är lika me noll o det har fått mig i gråt mer än en gång, då jag ringt Christian storbölande och undrat vart ja varit, han bara va ser du? Eh jag ser träd? haha.. Varit Chaufför åt vänner och stått o väntat och undrat varför ingen dyker upp?, ett annat ställe står samtidigt några vänner o undrar varför fasen dyker hon inte upp? Och en proper parkering har ja nog aldrig lyckats med!;) O inte tala på den gången ja skrämde skiten ur Markus med min backning;) haha ja körde nog fortare bakåt än framåt;) Så ja va säger man, 5 år är inte tillräckligt för mig o en bra förare helt enkelt!;) Ja hoppas ja snart finner mitt inre lugn!:)
 
Idag ska ja förhoppningsvis genomgå en förändring, men beror på om ja hittar va ja söker o va tiden säger! Om d blir så uppdaterar ja er ikväll;) Sen ska ja o Rolf kanske t Ed idag o köpa pannlampor så ja kan träna/rida hemma på kvällarna nu!:)
Igår blev d ingen efterlängtad träning då d va punka på transporten!:( Men hoppas d är fixat t nästa mån!:) Ska få 4 bra vinterdäck av brorsan, du är bäst!!<3
 
Nej¨återgå t arbetet!
 
/Nettan
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0