War horse!

Blev ingen tävling igår pga av vädret:( Ja som längtat massa! men d regna till o från hela tiden så vi sket i att åka då!:( Så då hyrde ja film ist o hade hemmamys, hyrde filmen "War horse", och ja tyckte den va grymt bra, lipa dock genom hela filmen, haha, fin film plus tjejvecka e inte roooligt:P, tur ja va ensam;) Men Helt klart sevärd, och inte "bara" häst utan handlar om första världskriget, tyckte den va spännande hela tiden!:) och Den gjorde att ja verkligen vill eftersträva ett sånt band pojken och hästen har i filmen, så fint! :)
Tralier: http://www.youtube.com/watch?v=QhueHIXbTF4

Åååh idag e ja glad! för idag har ja fått lånelöfte från banken!:D ! Så nu e d bara att lägga bud på ett hus om ja vill!:) Men ja känner mig så himla osäker, vad mkt lättare d vore om en vore en till hälft så man kunde hjälpas och bestämma o planera ihopa!;) Ja o min beslutsångest ni vet!;)!
  Lennart har sagt d troligen inte blir något me renovering av huset detta året så ja kan bo kvar men känns ändå som ja vill flytta, trivs som fisken här, men känns som ja vill ha mitt eget, har ju inte haft en enda helg ledig från hans hästar sen oktober förra året! så kanske´På tiden ja börjar rå om mig och mina djur lite mer? men ack va ja vill bo,äga gården!  Varför har ja inte en rik kar?;)
 
Efter jobbet satte ja o Liza upp stolp till en stor fin hage t hästarna, sen red Liza tjocko o jag fota dem me Lizas kamera, tror bilder kommer komma upp i hennes blogg www.lizaojulia.blogg.se för de som är intresserade :) Dem träna dressyr i paddocken och d såg riktigt bra ut, Liza e så duktig och tjocko med, när han vill!;)

Nej nu ska ja nana så ja orkar me morgondagen, kommer bli en av d värre dagarna imorn på jobbet, masmas då d e krångelkörning så bäst o lägga sig i tid så batterierna e laddade!:)

sov gott alla söta!

/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0