Min vackra!

Då har min vackra Ramboåring åkt till sitt nya hem, börja lipa när vi lastat, pinsamt, men Tungt o sälja sin bebis! Men vet att detta var de bästa för både mig och Camaro! Så nu önskar ja Angelika i Grums all lycka med Camaro och hoppas ni kommer trivas super ihopa!<3
 
o Imorgon åker min andra bebis, Chuck Norris, till Karolina i Mellerud och blir där på foder framöver!
Sen i veckan åker en av Lennarts hästar upp till Karlstad på träning så helt plötsligt blir de -3 hästar o ha hand om, så i vinter kommer ja bara ha tjocko o Roger o Julia i stallet o ja o Liza kommer troligen göra upp nått schema, o de känns skönt, Då kan ja börja ta hand om mig själv bättre kanske...
 
Karro(fodervärden) och Chuck!:)
 
 
Söta Scirrocco (Mulle,tjocko)
Och snygg-Roger!;)
 
Just d avmaska Chuck igår o han hade mask! Stackarn! De va fullt  i små små maskar! Blää vidrigt! Misstänkte ju mask så Hoppas de är därför han tunnat ut så han kan börja bygga upp sig igen nu!
 
Nej nu ska ja nog ta en liten nap, vart mkt idag, sen in i duschen för att sen tagga utgång, för ikväll blir d Scotts me Emma gumman! Kul!:D
 
/Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0