Tomt..

Gud va tomt d känns, tror verkligenheten helt plötsligt kom ikapp mig, hjälp, Både Chuck och Camaro har flyttat!:( Från att ha gått från 5 hästar tidigare har ja nu bara 1 hemma i stallet o Roger flyttar hem i okt o sen så har ja snart inte hand om Lennarts 4 hästar heller. Nu har ja ju massa tid o fylla, känns som ja måste göra nått av den tiden, spela innebandy kanske?, Varför k'änner ja så att ja måste göra så mycket, Insett att ja e en ganska stressad person:/, vill alltid att allt ska gå fort, förut diska ja, ja hetsdiska bara för ja ville få d gjort eftersom ja tyckte d sög för mkt tid, när ja kör bil säger alla att ja kör som en biltjuv, vill ju komma fram fort, när ja äter går d i tusen o ja hinner aldrig bli "mätt", sitter nästan aldrig o äter frukost utan d gör ja i farten, tycker d e jobbigt o prata i telefon.. Ja springer oftast när ja glömt nått, eller är på väg nånstans, blir även stressad av att inte göra nått, för då känns d som ja måste göra nått.. Nästan vart så ja e sugen på jobba på Baldersnäs också nån helgdag nu! Men ja har ju redan heltidsjobb.. Va e d som saknas mig? Hur får man lugnet inom sig? Idag har ja dock vart lugn som bare den, bara för ja vart mer död än levande.. Fy!

Nu har ja städat lite inför danskarnas ankomst, sen hällt ut 6 flaskor me alkohol dock va d nog gammalt! Men Ville inte se det!:P Har några flaskor kvar men funderar kanske på ge bort t syrran? För nu har ja fått nog av alkohol! Blir bara fel alltid när ja dricker, så hädanefter ska bara dricka vin, o i avkopplande stunder!

Sen Vill ja verkligen inte jobba imorgon heller efter i lördags... Blää ångest! Känner för o resa bort eller ta semester... Haha vilket rörigt o deppigt inlägg men mår inte riktigt som ja ska idag! Så nog bäst o avsluta här!

Hoppas alla haft en fin helg!

Hur ligger dem? haha

/Nettan



Kommentarer
Postat av: Tony Johansson

Låter som om du skulle behöva lära dig slappna av lite :) ta allt lite mer som det kommer och inte stressa. du skulle gärna kunna fått lite lugn av mig då jag är väldigt lugn vanligt :) du får fiska mer ;) perfekt att göra när man inte har något annat att göra eller så. Bara att krama om de djur du har lite mer :) jessie och bubbla verkar ju vara väldigt kärleksfulla iaf :)

Svar: Jaa, ja ska försöka ta tag i detta!:) Tack!:) Men utåt sett tror ja jag e ganska lugn? eller? haha d e mest inom mig ja känner ja inte får ro! Ja blivit dåligt me fiske i år!:( Får d försöka bli mer av, men nu får ja äntligen semester nästa vecka!!;) Glad! Kram
Jeanette Karlsson

2012-08-12 @ 23:44:59
Postat av: Emelie Eliasson

Haha, jag tar gärna din alkohol, om du inte ska ha kvar den;) Jag trodde jag drömde om att du frågade mig det i morse, men det gjorde jag nog kanske inte? Eller? xD Isf var det mycket verkligt!
Men du får försöka slappna av, ta god tid på dig när det gäller saker och ting, det kan hjälpa. :) Kramis!

Svar: Now you have it!;) Nej du drömde inte, ja fråga, men du va nog tämligen trött lät d som!:) Ja jag ska försöka! Har semester nästa vecka, whiihu!:) Kram
Jeanette Karlsson

2012-08-13 @ 11:16:54
URL: http://nattstad.se/emeliieeliiasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0