Spontant!

Shirt kl 01.30 igår gav ja mig ut på nattliga bravader, har ju semester;) såg ferraris, stooora lyxbåtar t förbannelse, fyrhjulingar, crossar m.m! D va riktigt roligt!:)
 
sleten idag dock va hemma supersent/tidigt?, o Bubbakatt har haft sönder min säng(luftmadrassen) så nu har ja snart ingen säng kvar! haha vakna upp mkt närmre golvet än när ja la mig! satan!
 
 
Igår lyxa ja även med massage, jag och Rebecka!:) Riktigt härligt, men dock va ja tvungen o få en behandling till, hon sa ja hade massa knutor i nacken och axlarna o att ja va väldigt spänd så hon ville hjälpa mig o släppa på spänningarna, så ska dit den 20e igen för annan behandling!:) Ja o Rbx gick även på restaurang, som ni vet Älskar ja gå på Restaurang, va 3e dagen denna veckan!;)
 
 
Nej now out for a run! 
 
/Nettan
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0