Servitris igen då!:)

Yes, de e va ja blir på lördag! Ska jobba på Baldersnäs från 16.00 till cirkus 23-24, och på ett bröllop dessutom, herregud hur ska man väcka gamla skills t liv då? Efter att varit en hård sleten fabriksarbetare länge nu så ska ja hoppa i serveringskläder igen och försöka mig på p va proper, dock för en dag så d borde ja väl klara?, Han undra om ja kan jobba nästa helg med men d har ja inte svarat på än, har ju redan heltidsjobb! Men kul ska d bli vilket som!:) Värsta me o jobba på bröllop är ju att man själv nästan vill gifta sig, nästan.... ;)

Förövrigt funkar mitt hemlösa liv helt okej, ja har bott hos farbror min några dagar och hos Christian några dagar, igår fick ja även agera trädgårdmästare efter jobbet hos Christian, kratta hela hans gräsmatta och grejja o kravla i buskar, o när ja höll på där kom d en tjej o säger, jasså han har också en trädgård? hahaha, så antagligen börja d likna en nu! För han har ju helt o hållet låtit bli hela sin trädgård hela året! ! Lathet?:P 

Nej nu får d nog bli o hoppa i säng, för om d e regn imorgon efter jobbet funderar ja o dra t Karlstad i bergvik o handla på mig lite nya hot stuffs! Kan behövas uppdateras lite i min bonnegarderob!


Semester snart väl? hahahaha..
Sweet dreams /Nettan



Kommentarer
Postat av: Emelie - syrran din :)

Såg att de behövde folk som jobbade där:) men vet själv inte om jag vågar mig på att söka det jobbet;) xD pussa!

2012-08-16 @ 23:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0