Personlig tränare!

Yes nu har ja blivit det också;) Till min syster, jag har alltid varit intresserad av träning och mat och nu ska ja hjälpa syster i fin form, ja har gett henne massa tips som ja vet är bra, och även tipsat om råd, tabletter osv, och de är riktigt roligt för hon har verkligen motivationen. så hoppas den håller i sig också!;) Ja har ett mål för henne o d är o gå ner 20 kg, d känns som en bra vikt för hennes längd, själv vill hon gå ner 30kg som mål men då kommer hon ju bli benrangel me lite hängande skinn på, o d vill vi ju inte! Så nu bannemejj ska vi/hon kämpa!:) Ja antar ju att ja me kommer bli smalare eftersom ja e tvungen o ut o springa med henne! haha men d ska bli roligt! :)
Min lillasyster.:)
 
Idag har vi sprungit o ja må säga att kände träningsvärk, fast e nog mest efter min o Lizas fartfyllda ritt igår:P O
Imorrn blir d nog uteritt igen tror ja om Scirrocco inte ska få en vilodag=)
 
Nej nu får d  bli den uppblåsta madrassen, vart sleten idag så hoppas en e fräschare imorn!
 
Nattinatt /Nettan



Kommentarer
Postat av: Emelie

Känns awesome! Tack för allt:D Nu ska jag fanimej klara av detta:) Pussa! <3

Svar: Jaa, du/vi får kämpa!;) <3 Tycker du redan gjort ett bra jobb! Hejja!
Jeanette Karlsson

2012-08-21 @ 22:26:19
URL: http://nattstad.se/emeliieeliiasson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0