Fika!:)

Vart ute på Stenebygrytan o fikat me Emma gumman idag! Härligt o ses igen!:) Brukar ju gå 100 år emellan varje gång så alltid lika kul när vi väl träffas!:) Haha o ja hade så enormt sötsug så beställde en kladdkaka för 60 spänn, !! bah fifan, De borde ha vart en gigantisk kladdkaka, men ett skedtag o den va borta! Snyft! D e d värsta me att gå på "finrestaurang" är deras motto så lite ätbart som möjligt för så mkt som möjligt"! :P
 
Sen efter de va d hem o invänta hö me Liza, vi va extas,, (haha tror vi e dem enda tjejerna som blir superlyckliga av hö och spån, konstiga va?;)). Vi fick d hemkört, de va rundbalar och av superfin kvalite! Så vi e nöjda, nu e vintern säkrad!:D
Efter vi haft vårt träningspass me att knuffa på höbalar så red vi upp hästarna t högelund, där d får gå tills ja kommer hem från Tyskland igen!:)
O min älskade Tjocko va helt underbar o rida idag, ja känner mig som ja kan sitta där uppe o bara tillbringa timmar efter timmar me honom, han e min stjärna, min älskling, haha och shatterports avkomma, hur skulle man då inte kunna älska den hästen?;) För er som inte vet vem Shatterport va så va de min speciella hingst som vi hade i våra ägor i 16 år, pappas uppfödning! Min bästa vän, Han lärde mig rida, han ja alltid va me när ja va ledsen o sjuk, han som alltid gjorde mig glad, och han som alltid fanns där oavsett va som hänt eller va man gjort!<3 Och d ja har kvar efter Shatterport e min Scirocco, hans son, min uppfödning, mitt hjärta!<3
 
.......................................................................
 
 
/Nettan
 
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0