sicken dag!

haha börja funderar på allt som kunde ha gått illa nu dem sista dagarna!:P Undrar om nån vill varna mig eller om nån vill ha död på mig? ;)

1. Sylvester börja ju bocka direkt när ja försökte sitta upp. Sist gång d blev så, ramla ja ju av o bröt handlea plus att huvudet fick sig en rejäl smäll.

2. Kunde brunnit inne!! Då pannan tänt sig på fel ställe hur den nu kunde gjort det och d brann i själva containern.. Gud vet va som hänt om ja inte upptäckte det då pannan inte ens skulle vart igång så av ren slump gick ja ner o titta för d stack så mkt i bröstet när ja kom in från stallet på morgonen.

3.Jag och Chuck går ner oss i dypöl o bara sjunker! Riktig tur att vi kom upp! Ja klara mig men Chuck blev skadad.

4. Detta vet ja inte som d räknas men kunde ju gått illa. Testa Julia och hon börja skjuta rygg, kändes som hon ville kasta av mig så hoppa av!

5. Jag krockar me ett rådjur idag!!

6. Vad är nästa move?

Denna dagen har ínte varit så roligt i övrigt heller jobbat över o d har bara krånglat så en får ju rabies! Men ja har iaf mått bra, haha inga nysningar eller hemsk huvudvärk eller jobbiga ögon osv! Så ja ljög nog när ja sa att allergitabletterna inte hjälpte för nu märker ja markant skillnad när ja börja me dem igen! O d är en sån otrolig befrielse, känner inte längre för att skjuta huvudet av mig själv!;)
    Sen fick ja köra min arbetsvän till sjukhuset idag då han fick ett stålband i ögat men d gick bra som tur va, han blev dock sjukskriven ett par dagar! Men tur d händer saker ibland så man vet man lever!;)

Hoppas ni haft en toppendag iaf!:)

Natti !

/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0