Seeking Justice!

Precis varit på filmkväll hos Emma, och ikväll blev d filmen "Seeking Justice", grymt bra tyckte ja, så kanske filmtips till er? Actionrulle´me Nicholas Cage!:) Alltid lika trevligt o träffa Emma!:)
Ja vräkte även i mig en feting Pizza o d va inte helt fel!;)

Imorse blev ja lite skrajj då ja inte såg "Rogers" huvud nånstans så tänkte nej va har nu hänt min lilla plutt så kollar in i boxen o där ligger han helt still, ja bara onesh nu har han kolik! Men sen börja han röra sig och försökte sprattla men då fick ja se att han lagt sig för nära väggen så han fick inte ut sina ben så han låg där o sprattla stackarn, dock ingen panik alls utan han va coollugn, va som han sa "nu har ja satt mig i klistret nettan".. Så ja och Rolf fick ta tag i alla  ben och välta han åt andra hållet, de är en liten Nettan häst d där! ;) klövig och klumpig! haha.. Men han e bara såå Charmig den hästen, älskarn!:)


Här är han väl måttlig glad när Jessie ska fram o pussa på han! Stackars liten!

Bestämt mig nu, Camaro SKALL säljas! Ja kan inte ha alla kvar även om ja vill, måste ta min förnuft t fånga och erkänna för mig själv att ja inte har tiden, spec inte för en unghäst som kräver en hel del framöver och som skall visas på 3årstest helst och ett halvblod me bra stam ska komma t nån som har kap till att träna ordentligt o ta ut han på dem där större tävlingarna plus att han kommer bli alldeles för STOR, han e som Scirrcco nu o han e inte ens ett år! Men d e ju d o få sålt han också, marknan verkar lite halvdöd!:( Sen Chuck åker på utbildning om hon fastnar för han, har grunnat ordentligt nu o d finns ju inget o förlora egentligen på det!:)

Jaa d va det, nu ska detta hållas me, alla har olika känslodagar men nu har ja skrivit de på svart och vitt så får väl gå tillbaka hit om ja funderar på behålla han ännu en gång!:P Haha..

sov så gott o dröm sött!

Pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0