Helgen!

Hej!
I Helgen har d vart fullt upp från början t slut men varit en toppenhelg!:D
på Fredan blev d Uvalla direkt efter jobbet efter ja vart hem till djuren och fixat, men insåg i söndags att ja glömde helt bort det ja åkte ner för! Så lyckat! Ja skulle ju köpa fodervärdsavtal! men va köper ja på den affärn ist?, jo stallbandage!!! Jag blir knäckt på mig själv! Så nu har ja inget fodervärdsavtal men ska se om d går o kladda ihop ett för hand!  Handla dock grejjer till en förbannelse i Uvalla! Riktigt nöjd me alla mina köp!:D Kläder hade ja inte handlat på år o dar så d va behövligt!

Sen lördag va d dags för modelling me emma, o hjälp vilka problem vi hade att välja kläder!:P Men till slut kände vi oss väl någorlunda nöjda! haha.. Vi träffades sen på statshotellet och vi fick mysigt bemötande:)
Men jag fick ju kanske inte den bästa på sminkösen för ja såg ärligt talat ut som en översminkad prostituerad eller transvestit eller något! Bläääää! Så ja kände mig väldigt missnöjd och hade hellre velat sminka mig själv ist!:P haha.. Men d va kul o pröva på!:D

På lördagskvällen bar d iväg t tanum som ja verkligen inte borde gjort!:P La mig kl 5 o sov 2 timmar. upp kl 7 o mocka och fixa stallet sen iväg t andra stallet o skulle åka o hämta transport i tösse men d va då ja insåg alla viktiga detaljer ja missat för att kunna köra iväg sylvester, så fick ringa o avboka kärra och att ja kunde komma ner... Suck..
Så blev hen o sova en stund, skulle sovit en pyttestund bara men blev väl 2,5 timme och d va INTE bra för ja hade inte pluggat inför provet och då hade ja bara en timme tills ja skulle iväg o göra slutprovet så fick skynda mig som en liten blå! Så ja va himla nervös eftersom d inte kändes bra alls.  Men när provet väl var gjort kändes d bra :P så nu hoppas ja jag blir GODKÄND i kursen! Man fick dock endast ha 6 fel!
Ja d va söndagen!:)

Idag måndag har d me vart full rulle, sov ca 5 timmar, undra när ja ska komma ikapp? haha.. Efter jobbet idag fick ja åka direkt t åmål för o handla foder, sen stallet och fixa ordning allt för kvällen, sen hem till mig och byta om på 10 min, sen iväg på träning! Puh! Så kom hem för en timme sen ungefär!
Idag gick träningen skitbra!:D Vi träna galoppfattningar, riktigt kul! Och nästa träning har ja nu på onsdag, sen på måndag så ska ja ta me Scirrocco!:D ska bli kul! Sista gången på måndag också! O ja som vill träna mer! haha.. får bli privatträningar framöver!:)

Imorgon tisdag så ska ja hämta transport direkt efter jobbet, och sen fixa ordning Sylvester för att sen bege oss mot Bullaren så blir sen dag imorrn med! Måste hinna rida mina hästar me, dem har blivit lite försummade d sista pga av att tiden inte räcker till! Gash!

Sen har ja hjärtesorg, vet inte hur ja ska lösa allt me Jessie, har ingen som kan se efter henne och hon får inte va i huset! :( och ja e ju borta 10 tim varje dag minst! Så va gör man? Hon är mitt hjärta, min bästa vän! :( usch!

Nej om en ska ja försöka bege mig till sängen!

Just d fått bud på 25 tusen på Camaro, men ja vet inte, lite lite? Ja får blandade känslor! Han e såååå fin min pojke så känns dumt o sälja han egentligen!:( Livet e fullt me jobbiga beslut!


Natti på er! /Nettan



Kommentarer
Postat av: Syster :)

Ska nog kanske förstora upp någon bild på honom och sätta upp å väggen i rummet när de e klart :) Får se vilka det blir! Hehe ^^

Men gällande Camaro, sälj honom, men säg typ 30 tusen ist? För de e lite mycket att pruta ner nästan 10 tusen... Enligt mig?

Och om Linn ville ha Jessie kommer du ju veta att hon får det bra, och sen kan hon ju vara här vissa dagar fram till dess <3 Pussa!

2012-04-16 @ 23:33:17
URL: http://www.nattstad.se/emeliieeliiasson
Postat av: Liza

men gumman då :( vilket körigt liv det känns som att du har just nu....usch! håller med emelie om att du borde sälja camaro, och ja - 10 är lite väl att pruta, men är det ett toppenhem är ju det viktigare :) Så istället för att kanske behöva vänta i typ ett halvår och få sålt han för kanske 30 (alltså 5 tusen mer än budet) så lär du ha slängt ut samma summa (5 tusen) på tiden fram tills han blir såld. eller förstår du vad jag menar? haha, blev kanske lite rörigt :P Kan linn ta jessie hade ju det vart toppen! då är hon i närheten med ju! Jimmy sa igår att han gärna hade velat ha henne, men vi vågar inte :( han va med till stallet igår och han blev tät :S han har blivit det de senaste gångerna, så kanske är lätt allergi....hoppas det går bra idag med lilla sölve-hjärtat :) och hoppas du får det lite lugnare sen när du har en häst mindre (eller 2 om du säljer camaro) :) massa pussar!!!!

2012-04-17 @ 11:53:52
URL: http://lizaojulia.blogg.se/
Postat av: Tony Johansson

Otroligt vad du har mycket att stå i nettan! Ingen lugn stund där inte :) och varför får du inte ha Jessie i huset :(?

2012-04-17 @ 21:55:58
URL: http://fitnessguru.se/tonyjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0