Grönt Kort!!:D

Jag klara kursen så nu har ja äntligen grönt kort!!:D:D, haha vet inte va många år ja sagt att ja göra det så gott att fått tummen ur! haha dock vet ja ju inte om ja kommer komma ut o tävla men!:P Isf behöver ja mkt träning för att stilla mina nerver, kan ju säga att åka t andra sidan jorden känns knappt i magen men så på träningen när ja skulle hoppa den där lilla banan på 4 hinder, haha herregud va fjäärilarna sprattla runt i magen då! Såå jaa, ja vet inte om ja har nerverna till o börja tävla men man ska aldrig säga aldrig! För vill, vill jag ju!:)

Kluven ang Camaro! Blää! haha..

Här va plutten inte gammall!:D  

Camaros mamma Cassie!:)



Min Älskade, finaste, Chuck norris!

nej nu ska ja plocka in lennarts hästar sen bort t mina älsklingar och förbereda dem för natten!:) Imorgon blir d ist eventuellt att ja och nån av mina pojkar åker till ridhuset! ska se om nån vill följa me isf så d kan bli lite bilder här på bloggen! VaRT dåligt me d d sista, men ska skärpa mig!;)



/Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0