Everest Jacka!

haha va roligt, när ja kommer hem efter ja varit i stallet så fastnar min blick direkt på en jacka som INTE är min, ja blir livrädd och grunnar vem som e i huset! Ja viskar Hallå försiktigt, ingen svarar så ja börjar smyga runt, men när ja väl inser att d inte är någon där så går ja tillbaka och kollar på jackan, haha då är de en jacka som passar precis på mig, underligt;), så då kan man ju lägga ihop att ja va stupfull igår och fått me mig denna jacka! lala.. Inte bra! Så finns d nån som saknar sin jacka från wärs igår får ni gärna höra av er för den finns här!:/

Vart ute på ridtur i regnrusket me Chuck! Han va het idag!:P

imorrn e d jobb igen, d känner man ju inte direkt för! Men pengar måste man ju ha!

/Nettan



Kommentarer
Postat av: emma

mmm jag försökte säga till dej att lämna jackan i garderoben på wärs men det var ju som att prata med en vägg när du var så full :P <3

2012-04-22 @ 21:52:02
URL: http://quofataferunt.blogg.se/
Postat av: Nettan sv Emma.

Usch och fy på mig! Haha nu ska ja hålla mig borta från sprit hädanefter!;) Tur ja har dig gumman! Puss! <3

2012-04-23 @ 08:16:17
URL: http://sweetbumbii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0