Xzibit

Heej! Nyss hemkommen från kusin, blev en liten visit där idag och vi tänkte planera lördagen, haha fast så mkt planerat kan ja nog inte påstå det blev, vi fastna i 8bit, supermario,  och tjöt!;) Men riktigt trevligt och tiden stack iväg så nu blir d en sen kväll idag igen,jag lär mig aldrig, suck!;) 

På lördag drar jag och Kusin till Xzibit i Karlstad, haha inte riktigt min stil kanske men roligt o komma iväg lite och han är ju såppas stor så grymt o få se han IRL, ja älska ju pimp my ride när d gick på MTV! önska alltid att d kunde fixa pappas skrotbilar hemma till nått snyggt läckert t mig, haha.., Jag har aldrig varit ute i karlsta så kan nog bli kul! Blir lite affärer och restaurang besök innan vi drar dit! Hoppas på att Mika också kan hänga med, hade vart najs!:)



Nattinatt och hoppas ni drömmer massa sött!

Kramar Nettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0