Nya lyan.

Haha blev inte så många bilder och tycker inte riktigt dem gör rummen rättvisa, e kanske inte jättelyxigt för er men för mig e d superlyx, efter att växt upp me snett o vint ruckel me lite jordgolv så!;)

Köket, stort o fint o rymligt, perfekt för mig som gillar laga mat och baka!:)


Vardagsrummet, stort är det!:) Kanske en ska slå till på en projektor till det?;)


mitt kommande sovrum!:)


Haha nu e d ju inte d bästa bilderna som sagt och han ar ju inte rensat ur än! längtar tills en får pyssla och inreda och ha dit sina egna grejjer! :) Synd bara man inte har nån o dela d med! Men ja får hoppas Lennart är i huset ganska ofta för annars blir d nog ganska öde o ensligt och läskigt. Huset e ju på 8 rum o kök tror ja om inte mer, och 3 toaletter finns det så sitta där ensam så kommmer en väl inbilla sig en massa! nej usch Får skjuva bort alla såna tankar har ju min hund så helt ensam blir ja ju inte!:)

nej nu blir d sen kväll igen, attans!

nattinatt på er!

puss





Kommentarer
Postat av: Madde

De ser ju jätte mysigt ut.. :) Jag kommer absolut på fika varje gång jag är hemma hos päronen.. ;) Puss

2011-09-08 @ 19:13:52
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0