hemsk natt!

Bah natten tills idag va inge rolig alls, kunde inte sova för värken, helt omöjligt o ha armen på nått vänster men men d e ju bara o stå ut! Men armen har vart starkare idag, fingrarna har kunnat rört på sig mer än nån annan dag!:D så glad:) 5 weeks to go!

Idag har jag gått långis me Jessie, tvättat´, mockat så gott ja kunnat o packat lite paket annars bara känt mig lat o menlös.. Blvivit en del film me d sista, Kolla på filmen "The way back" imorse den  handla om fångar som rymmer på andra världskriget o tar sig igenom land o rike för fihet, helt ok tyker jag, den fick mig att inse ännu en gång att  Vi har d sjukt bra!!

Sen så kom förkylda gulliga Christian hit med Pizza som vi feta i oss, mmmm så gott.
vi såg också en film, "Resident", psyk film men slutet förstörde allt. ogillar filmer me värdelösa slut, d förstör liksom hela filmen även om man tyckt den va spännande tills slutet! Nej inge vettigt o skriva idag känner jag, väntar på bättre tider!;)

Idag får min snygga moster ståltsera i min blogg! mohaha.


gonatt!

Kramkalas!



Kommentarer
Postat av: liza

haha det där var väl inget, jag är ju dretsnygg!

2011-09-21 @ 15:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0