Goooos!

Precis kommit in från stallet efter en massa gos o pyssel me världens bästa pojkar!:) Haha att putsat varenda liten hår på dem!:) Så nu e dem så fina, men är ledsen i ögat av att se Sylvester nuförtiden, idag tyckte ja verkligen han såg tanig ut, efter kastreringen rasa han, halsen försvann, rumpan försvann, glimten försvann! Skittråkigt! Men när han väl kommit över förlusten över sina jätte kulor(som han hade) så  kanske han kan bli lite glad igen? Hoppas det iaf, inte alls samma häst som i våras! Men fortfaranade världens bästa!
 
Så vit i huvudet Sylvester börjar bli nu:)




Hitta Sylvester Tvilling i Mellerud idag också;) Lik va?


Chuck var me hur gosig som helst idag, underbart!:) Vad ja älskar mina fina pojkar!:)


Längtar tills ja kan upp på hästryggen igen, borde nästan funka nästa vecka tycker jag!:) Jag och Chuck borde kunna skritta runt i skogen iaf om mina fingrar är medgörligare då!:) Hittat sååå många fina vägar nu när ja vart ute o gått så mkt. Dem vill ja utforska me min Chuck!:)<3

Oj va mkt häst detta inlägget blev, men hoppas ni står ut;)

Idag har jag och Christian varit i Mellerud hos Anna på den där häst och hund dagen, men tror d är mer för familjer så har inte så mkt o säga om det, Liza och Jimmy kom också dit men ja får ångest åt pojkarnas vägar som inte har ett dugg hästintresse!:P D va nog inte alltför roade, hahaha..

Till våren får ja även hem min älskade Scirrocco!:) som ja Längtar!:)






Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0