fulbesök!;)

Japp fick onda Liza hit idag, försökte så gott ja kunde att inte släppa in odjuret i huset men hon bara trängde sig på, men hon hade trots allt me sig tårta och ja va hungrig så fick väl gå till slut!;)

Haha nej då jag blev så glaad att få se henne igen och som kommer och är så gullig mot mig, hon hade me sig Daimtårta som vi satt o mumsa på och så hjälpte hon mig att Mocka!:) Supernice! Tack Liza d va guld värt och blev så glad du kom!:):)

Vi har så givande samtal jämt d va nått sånt här!:P

Nettan- jag tror mitt minne kan ha blivit ganska bra nu!
Liza- haha ja ibland är de bra!:)
Nettan -  (känner mig som ett frågetecken o frågar)- Vad prata vi om?

hahaha kan ju konstatera att mitt minne inte blivit bättre över huvudtaget! Haha ja hade glömt bort att d va SÅ dåligt!



Jessie har blivit extremt gosesjuk sen ja ramla av hästen, va tvungen o starta camen o få me d på bild! haha!

Pussss



Kommentarer
Postat av: Liza

HAHAHAHA!!!!! Du är så go nettan ;) hehe, jag ska komma oh våldgästa dig nån mer gång utan att du är förberedd!

2011-09-20 @ 06:51:51
URL: http://lizaojulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0