drethosta!

Okej okej, e väl dags för uppdatering nu kanske? :D

Haha är iaf hemma från en helt underbar vecka i Grekland! Jag och Mikaela gotta oss rejält, 30 grader och sol i en hel vecka kan ja lova inte satt helt fel plus alla snygga greker att kolla på,  moooah:P haha ja o Mika sa vi skulle pussa en grek innan vi åkte hem, tror ni vi lyckades? Vi hade iaf en helt grym utekväll näst sista dagen, fasen va skojj det var!:) Vi var inte hemma förrän 07 på morgonen och hjälp va bakis en var dan efter, d va strandad vid poolen tills flyget gick, haha! På vår resa träffa vi även en massa nya mysiga människor som vi lärde känna och hängde me, två killar från Chile, två tjejer från östersund och sen 3 st tjejer från Gbg!:D Japp en supervecka helt enkelt!:)








Sen hemma slog d på stort, ja blev dretkass efter flygresan, sov i 14 timmar på söndagen till måndagen då d bara va att gå upp o jobba, så länge sov jag!:/, hade inte hunnit duscha eller nånting så va ju inte direkt fräsch, blää, blev sjukskriven tis,ons då ja hade så ont i halsen, snarete o feber, jobba tors o fre men skulle ja nog aldrig gjort.. riktigt dålig då med o folket klaga på va ja gjorde på jobbet för nu kommer väl alla va sjuka nästa vecka!;) mohaha..

Men skönt att vara hemma igen, i vardagen me familj, djuren ,jobb och kompisarna!:)

Hästarna
Satt igång Chuck nu med så nu blir d mkt träning för mig och honom, har haft två underbara ridturer och en longering o Han sköter sig ypperligt fint, hoppas d håller i sig!:) Är så roligt när man gör framsteg! Älskar mina vita prinsar!
:D Men han har fortfarande problem me styrningen d e lite jobbigt, men ja tror det kan bero på hans tänder? för gud som d även dröser mat när ja ger han foder, känns som hälften hamnar utanför så kanske dags o ta hit en hästtandläkare o kika upp det!:/



Och jusst det jag får ju inte glömma, JAG SATT PÅ SYLVESTER FÖR FÖRSTA GÅNGEN I FÖRREGÅR!! D va en stor dag i mitt liv, haha.. fast att d va över bara på nån minut så kände ja sån extrem lycka, han e ju mitt stora hjärta, kan inte tro att d är samma häst som när man fick honom då han inte ens var ett år och då va han av bara skinn och ben och bajspäls o mängder me mask i magen! uuh!
Ska lägga upp då och nu bild i morgon om ja hinner!:)

nej nu får d bli natten!

Sov så gott o dröm sött! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0