Toppendag!

Heej!

Idag har dagen vart super, fått gjort en hel del!:), Lennart har fixat in all flis och visat mig hur flispannan funkar, sen fixa vi stallet ihopa, så mkt roligare när en är fler! Ja har nog världens bästa hyresvärd!:D Gjorde även fint inne hos Shannon, åh den hästen e så mysig och de kommer troligen bli "Emmas" häst, för Emma va här en sväng på rundvisning och tror hon va sugen!;) vore skitkul, så mkt roligt vi skulle kunna ha i  vinter! Något ja verkligen ser fram emot!:) Bah ja känner mig så lycklig!:D

Va även nere i Långed och Luncha ihopa och d va hur gott som helst så dit får d nog bli fler gånger!:)


Jag och Chuck Norris!:)

Nej nu får ja dra mig bort t mitt stall, tror mina pojkar vill komma in!

Pusssa



Kommentarer
Postat av: emma

hade hur kul som helst idag med dej gumman, och ändå var det bara ett par timmar typ ;) på torsdag ska vi ha ännu roligare hela dan :D <3

2011-10-18 @ 22:21:06
URL: http://quofataferunt.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag kommer hemhem på fredag och stannar över helgen.. Så kanske vi hinner få in ett besök då.. :) Pussa

2011-10-19 @ 13:38:20
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0