Taco och Bowling!

Ja det är vad d blir ikväll!:D Ska fira Emmas födelsedag, hon fyllde 23 i torsdags, så ikväll har hon hyrt bowling i Ed och så ´blir d tacosbuffe, kommer nog bli supertrevligt! Ska dock ta d lugnt har en del o stå i dan efter o så kommer mor, ja blir ju alltid som en urvattnad blomma dan efter, helt dööö...

Veckan har stuckit iväg fort och ja trivs superbra i nya hemmet! Känns perfekt för mig!:) Har grejjat och donat i stallet varje dag och har nu fixat ordning så d bara är att ta hit Chuck!:D Längtar! Angelica kommer låna Sylvester under vintern, på så sätt slipper vi ha hästar på lösdriften med!:) Kommer dock sakna min älskade Sylvester, min guldklimp men ja hoppas det kommer gå bra! Hovis va hemma i Onsdags med och gav pojkarna manikyr;)

I torsdags hade jag och Emma heldag tsm då hon fyllde år, d bar iväg t Ikea efter många om o men då ja hade en jävlig morgon, pappas bil som vi skulle låna vägra starta, sen fick ja inte upp en dörr här i stallet och ja d va massa mas, men sen gick d fint, och ja körde hela vägen UTAN att köra vilse!;) Sen väl hemma blev d massa godis och vi hyrde film sen sov hon över här!:) Riktigt rolig dag!:) Mysigt! ''

Bakat i veckan me och haft massa gäster här, jättekul!:)

Nej nu ska ja ta tag i Lennarts stall, han e iväg och kör provlöp me Lea idag!:) Skulle velat vart me men nu har ja ju ant planerat!:)



Ha en toppendag alla!

Puss




Kommentarer
Postat av: Tony

Hur går det med armen då :)?

2011-10-23 @ 00:16:22
URL: http://tonyjohansson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0