Schema!:D

Nu äntligen har jag och Lennart gjort ett Schema och ja tycker det är perfekt!
 Lennart- utsläpp+fodring veckor
 Jag- Insläpp +  allt på helger
.
Så skönt o slippa morgonar tycker jag eftersom ja e så stressad me att hinna me allt som ska göras innan jobbet! Så ja e supernöjd!:) Och helger har ja mer än gärna då ja älskar vara i stallet dygnet runt!;)

Sen har ja lite ångest för Jessie så funderar på skaffa halvfodervärd. För just nu har Koy hand om Jessie när ja jobbar men hon åker t Thailand om 3 veckor o blir borta i 7 månader och då kommer Jessie och Tanja få vara själv från 6.30-16-30 och de är  lite väl länge e väl till o med lag? Plus att då kommer hon ha energi tusen här hemma på eftermiddagrna! Så om någon läser detta och är sugen på att dela min gumma me mig så hör av er!

Nyss inkommen från stallet och pysslat me min gubbe Chuck!:) Fattar inte hur mkt lera d kan fastna på en häst! Och måste vara nån dunderlera för den sätter sig som attan och hans man blir stelt och som svinto! Längtar redan efter den "hårda perioden" då man slipper gör o lera!;)

Jobbet gick ganska bra idag, högg t väldigt mkt i armen men va bara o bita ihop! Va me Rolfs maskin men i morgon ska ja se om ja klarar av min vanliga maskin som ja brukar vara med..:) Och usch Kändes inte ens som ja vart borta en dag från jobbet, allt va sig likt..

Nej nu ska ja sätta på en Wallander film!:)

hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0