Ny hage.

Igår var ja o Jessie och satte upp hagen borta på Jannes, har ju inte haft dem där sen dem smet och jag fick ryck ut 02 på natten o skulle upp o jobba dan efter, haha d va inte jättekul!:P Men nu är hagen uppe och det är huuur mkt mat som helst! Nästan så ja hade behövt ett par hästar t om d ska hinna beta ner!:D Mina hästar va då lyckliga att få komma dit bort igen!:)




Haha Jessie gullar sig!;)


Väntar på håret mitt ska torka nu så blir d en tur i skogen me Jessie och ta tag i stallet! Fick min nya sadel igår, supernöjd, den såg nästan helt ny ut!:D o den passa både på Sylvester och Chuck!:) Har även Beställt 3 filmer me som ja väntar på att få, haha HOT SHOTS 1&2, dem e ju så bra!:P och en westernfilm Silverado :)


Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0