haha ja lyckas då alltid..

med att köra vilse så fort ja lämnar skogarna;) Skulle ge mig ut sjäv idag t MC donalds i säffle!:D haha o direkt ja ser mcdonals så svänger jag av men inte kommer ja t mcdonals inte så surrar runt bra länge in på småvägar i tron att ja ska komma t mcdonalds strax att nån väg ska leda mig dit men vips så e ja istället Lost! haha. men till slut hitta ja ut och vägen t Mcdonalds, Puh, där ja bytte min stubben hoppsadel mot en dressyr Berney bros (irländsk kvalitetsadel)! D va snabbt gjort! Men sen när ja ska hem då finns d bara EN väg MOT KARLSTAD!!!!?, hur går d ihopa? o d går ju inte vända på väg ut på en motorväg heller! ååå när ja va så lugn o trodde d va raka spåret hem,  svänger av längre fram för o  försöka vända men ja då e ja LOST igen efter alla småvägar i tron att ja ska hitta vägen hem! Då fick ja lite panik och försökte få tag i Christian och bror men fick inte tag i nån så tog mig väl en 15 min att hitta vägen hemåt.. hahaha hur urusel förare är jag inte, knäckande...´

Idag fick ja mina tre filmer ja beställde så nu ska ja iväg t Christian och tvinga han o se westernfilm me mig!:P mohaha!

Och just d min nya berney bros sadel va för stor för båda mina hästar! Inte roligt! men d kanske växer i den eller passar längre fram. som ja sagt om mina 7 andra sadlar också.. lalala! haha..



Ha en fin kväll alla!

Pussa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0