Gipset väck!:D

Tjooho!

Precis vart och fått av mig gipset och min arm/hand blev så lycklig av lite frisk luft, den va inte gör fräsch under kan ja lova, uh!:P Den fick inte vara fri länge men nu är d bara stödbandage så d är gött!:D Ska t sjukgymnasten på måndag och börja få igång den igen! Så snart e min frid slut!

Hahahaha va säker man skulle känna sig!


Nu blir d till o ta tag i stallet då Sylvester min bushäst har kommit lös i natt och härjat loss i hela stallet!:P Tur ja har fodret inlåst iaf! Sen ska ja bort t huset och fortsätta grejja! Känns kanon nu trots allt när man väl börjat komma igång och ja har hela stället för mig själv hela helgen, wuppiduppi!:)

Puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0