fullt upp..

De senaste dagarna har d vart fullt upp o ja har nog gått ner massa kilon känns d som!:P men nu äntligen börjar d likna ett hem här, men gud va mkt d har vart o gjort och lite kvar att göra, väggar e ju me superdretet så får se om ja orkar ta o skura dem med men d får bli en annan dag,vecka,månad..

 Nu är ja hitflyttad och har säng, tv och snart alla mina grejjer här, e sjukt nöjd me allt hittills! Riktigt mys och lyx känns det! tss!:) Men vardagsrummet måste ja ha tips me känner jag, för det är så stort, så ja har bara fyllt halva me soffa, tv och bord! Men andra halvan då? va ska man ha där? tips någon! Är ju säkert 25-30kvm minst av vardagsrummet som står helt tomt!
 Får ta mig en tur t Ikea i veckan, Emma ville nog hänga med så kan ju se va man hittar i möbelväg!:D behöver även ett nytt hemmabio med då mitt va kasst nu efter flytten!:/ sen grunnar ja på en Iphone, sugen! Haha dyr historia!;)

Fixat hela Lennarts stall nu me sen i fredags då han vart o jagat älg och nu är han sjuk, han har ju 5 hästar här som ja kommer ta hand om nu, haha räkna på de idag va lång tid d tar att fixa allt i stallet för natten (mockning, vatten, hö, foder och sopning av stallet!) o d tar 2 timmar! så var i hela friden ska min fritid ta vägen sen när ja e tillbaka på jobbet? haha ja måste ju sen även hinna borsta, rida och köra dem me! puh! Men skojj kommer d nog bli!=) 

Sen d med Jessie och vardagsrums golvet så har hon nog redan fattat att hon inte får vara i vardagsrummet! Så duktig, nu ligger hon o sover precis vid dörren in hit! Mitt hjärta!:) 


Huset!:) Trivs hur bra som helst! Känner mig oerhört lycklig lottad!:D

Nu ska ja o storhandla mat strax!

Kraam på er!



Kommentarer
Postat av: Madde

haha har du så stort vardagsrum haha.. De som du inte har möblerat är ju lika "stort" som min lya haha.. Nu väntar jag på en inbjudan.. thii.. :)

Puss

2011-10-17 @ 18:41:22
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0