Flytten närmar sig..

och jag börjar få ångest! Varför är känslorna aldrig där när dem SKA vara där? haha.. Innan längta ja som bara den att få bo där o d ligger så fint osv, men nu när d bara är ett par dagar kvar ja då kryper den där ångesten på en som ibland bara skriker NEJ ja vill inte detta, Dels för att Lennarts fru sa idag att hon helst inte ville Jessie ska vara i d stora rummet(vardagsrummet) för hon e rädd om parketten, BAH! Jessie som ALLTID är bredvid mig, följer mig, hur ska d gå, ingen hund o mysa framför tvn me? D kommer bli konstigt..
 Sen har ja insett att den mörka perioden väntar vilket betyder att d aldrig är ljust, haha smart va? Nej men nu blir ja ju helt själv, ensam annars har man ju alltid haft nån runt sig vintertid och D är ett stort hus och stall att vara själv i, ja, jag kanske e lite mörkrädd!:P
 Ja ni ser ja letar upp alla dåliga saker nu bara för ja blir osäker!:P Men flytta ska ja ju vilket fall som helst nu, känns nog bättre också när ja väl flyttat.

Jag tänker för mkt bara, tänk om hjärnan nån gång kunde koppla av o vara tyst! :P Va skönt livet vore! 
Men tyvärr kommer nog inte hjärnan sluta nu när ja flyttat, får nog bara mer o tänka på....
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0