25000kr

Heej!:)

Idag sprang Lennarts häst Nygårds Diamant in 25000kr!!!:D whiihu! Shit va roligt, så duktig, den hästen kommer hit på onsdag så då får ja kika på lilla stjärnan!:) Men d värsta är ju när hon kommer hit så åker en annan häst!:( Och det är Shannon, snyft, gillar verkligen den hästen och Emma va här o red idag och det gick superbra, hon e verkligen coollugn och fiin den hästen! Men hemskt me hennes öde eftersom han sagt han kommer ta bort henne! usch vill inte ens tänka på det.. Ja hoppas nått mirakel sker o hon får bli kvar här...

Ja som sagt Emma kom hit idag och vi borsta o pyssla me lortegrisarna  sen bar d ut en tur på travslingan här, d är en fin bana att rida på!:D Vi tog två varv och både Chuck och Shannon va superduktiga, en annan som inte va superduktig va min hund Jessie, så förbannad ja blev, hon börja jaga FÅR!!!! Och självklart vägra hon ju att lyssna på en och inte lätt o fånga in hund när man är uppe på hästryggen! hmmm, så fick ta bilen bort o hämta henne efter vi stallat in hästarna. Hon råskälla verkligen på stackars fåret och såg ju nästan ut som hon skulle dödat, tur hon inte gjorde det för hur ska man förklara det för dem som äger fåren om d helt plötsligt ligger ett dött får i hagen.. Nej d va inge kul alls, just då hata ja min hund må ja säga!  Men förövrigt mkt trevligt var det!:)

Hela Helgen har varit kanon!:D I Fredags åkte jag, Emma, Peter och Fredrik upp till nöjes i Kstad och fira halloween, och jäklar vilket drag d blev och mkt folk!:) läste på deras sida dan efter att de va 2500pers som va där!:) Ja va utklädd t ängel och Emma till vampyr!:) Fredrik va hulken eller militär kanske och Peter va en cowboy!:D Så träffa vi Mikaela där och hennes goa kompisar!:) ja d va en skitkul kväll!:) Va hemma 05 på morgonen och ja gick upp 07.. haha tror ni ja va borta hela lördan eller?:P  På lördagen red ja även då en sväng på Chuck!:) sen va d kalas i Långed för Koy, pappas tjej!:) Dem förlova sig även, Grattis pappa!:D

Idag blir d till o lägga sig tidigt då ja ska jobba för första gången på 6 veckor! Känns sådär för nu har ja blivit bortskämd me all fritid! ;) Men ja hittar nog snabbt in i rutinerna igen hoppas jag!:)


Fin utsikt på travbanan!;)

Chuck i hagen sin!:)

Emma och Shannon:)

Emma hänger inte me i mitt o Chucks tempo!;)

Mamma och Shannon!:)

haha jag och Emma på nöjesfabriken!

Bananer i pyjamas dem skojjar o står på! ;)

Jag och Peter!:)

Koys kalas i lördags!:)

Brorsan kom o hälsa på en sväng me från uddevalla!:) Kul!

kramis!




Kommentarer
Postat av: emma

tusen tack själv gumman :D <3 ja jag fastna så mycket för henne, trodde inte jag skulle göra det men ack så fel jag hade :p tss.. Puss Puss

2011-10-30 @ 21:56:51
URL: http://quofataferunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0