snart klart!

Ja har så världstråkigt nu när ja e sjuk, känns inte alls gör kul o va inlåst i ett rum hela dagen, fågel i bur, så känner ja mig, dels för ja inte orkar göra mkt annat och dels för att hemmet är övertaget. Imorgon vet ja inte vilket rum ja ska gömma mig i då dem börjat i ALLA rum.. Men på fredag e d beräknat att vara klart och det kommer bli så fint här!:) men tills på fredag då hoppas ja även ja e bra nog o kan jobba känner mig lite bättre idag..
:)

Har börjat kolla på lite prylar t nya hemmet nu när ja vart hemma, tyckte dessa dekorer va så fina och betydelsefulla!:D



...........................................................



Fint kanske o ha nån sån text på någon vägg!:D

sen tyckte ja dessa kökshanddukar va övergulliga, kanske inflyttningpresent t mig?;) Får ju försöka iaf, dessa finns iaf på tradera som ja fastna rejält för!;)



D har små söta recept varje handduk, dock säljs d styckvis o budet börjar från 49kr!
Vill ha.:)

Nu ska ja gosa ner mig me min Jessie bebis!
Nattinatt!
Kraam

Min älskling har bara vart borta i två dagar och längtar redan ihjäl mig efter honom
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0