Provsvar...

Idag fick ja mitt provsvar om mina cellförändringar och infektionen som ja väntat på länge nu och det var ju inte d värsta men inte d bästa heller så det kommer bli en operation! Där dem kommer ta bort en bit av min stackars lilla livmoder med laser! Känns lite sådär men skönt att d ska ta bort skiten så det inte utvecklas till cancer!:) Men är ju lite orolig över barnbiten men d enda som står är att d kan bli för tidiga födslar men i dagens läge så är d ju duktiga på sånt också, kan ju rädda bebisar som e jättetidiga så ja har nog inget att oroa mig för heller!:) 

Detta kommer ske troligen när ja sökte på det ingreppet ja skulle göra för dem som skulle vilja läsa!
:)
 http://www.lj.se/index.jsf?nodeId=34985&childId=7743&nodeType=12

Varit i Åmål idag me syrran, skulle handlat spån bara men blev väl en aningen mer grejjer!;) Köpte en massa grejjer till mitt kommande sovrum och toalett, sovrummet kommer gå lite i lila och mörka färger! Bah sjukt Som ja längtar tills tapetseringen är gjord och sen tills min nya dubbelsäng som ja suktat efter så länge är inplacerad! :D Mycke roligt o se fram emot nu!:) whiie!

Jusst d ja, fick jobberbjudande o jobba fre,lör och sön men borde jag? Ja har ju så mkt just nu...

Älskar min Markus!

Nej om en ska försöka sig ut o mocka skit då d fick gå inne förra natten, sen blir d storstädning t möran då Sylvester ska kastreras och vill inte ha nån som helst infektionsrisk så hela hans box ska rengöras imorgon, sprayas sen in me helt nytt ! Har så dålig magkänsla över detta, men hoppas det kommer gå smärtfritt utan komplikationer!

Kraaam till er alla!




Kommentarer
Postat av: - Systeryster! <3

- Glöm inte att nämna rooooosa också :o OCH du skulle ha tagit limegrön ist, eller vilken färg det nu vart ;) Tsss! Skulle vilja se den minen Markus (om jag stavade rätt på namn?) kommer att få då han får sova i knallrosa xD HAHA, stackars liten! Lider redan med honom!

Men det var en trevlig stund :D Hoppas vi kan åka iväg igen npgon dag :D Pussssssssssssss! <3

2011-05-27 @ 11:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0