Neine!

Säg inte ja ska bli sjuk.. vill inte, vägrar! O spec inte nu när man inte har nått hem då d tas över av byggarna! Hur kul e d o ligga sjuk här när d e okända folk runtomkringspringandes, nej fy, så snälla nån, håll mig frisk!
 Hals och huvud värker!:(

Vilken dag ja haft på mitt jobb, dem ju bara helgalna, bara mobbas hela dagarna! :P Tycker så synd om en kille där som d säger e kär i mig, haha han vågar knappt se på mig längre då dem säger t han hela tiden när ja e i närheten, blir du blyg nu när nettan är här, vågar du inte prata nu när hon är, ska du inte fråga om dejt nu då! Och jag står breve!! Stackars kille säger ja bara, och stackars mig.. Tycker också d e hur pinsamt som helst! Jaja får hoppas han inte tar illa upp iaf och han vet ju också att ja har pojvkän!

Nu hoppas ja tiden går fort så ja och älskling snart flyttar! Dock kanske han inte kommer vara hemma när d e dags för han ¨ker t Stavanger och jobbar i morgon i många dagar, kommer sakna min M!


Jag innan utgång i lördags!:)

Nej nu ska ja nog vila en stund o se om ja mår nått bättre efter det!

tjooohejfadderittanrej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0