Sweet potatoes!

Tjenare Jalapenare!

Nu får vi hoppas käre fader e nöjd för jag har varit ganska lugn idag! Men blöder dock ändå nu på kvällskanten!:( suck! Blev ingen ridning eller utgång, gör tråkigt då ja vart så sugen på båda två!;) 

Men idag har jag iaf gått en långpromenix me bebisen min, städat stallet, där måste d ju va fint eftersom d är mitt andra hem!;) Sen tvättat, sorterat ut massa kläder,  Sen lagat middag, blev hemmagjorda biffar med sötpotatis sås och lite grönt! :)
Jag Älskar  Sötpotatis så ni som aldrig käkat de måste pröva! Det är gott och supernyttigt fast dyrt   men värt det! I Australien berätta Chefen på farmen ja var att EN sötpotatis täcker dagsbehovet av  mineraler och vitaminer! 

Såhär ser dem ut för er som vill pröva!:)
 

Haha idag har Jessie varit supergosig, men sötnosen Hatar regn, så mkt att hon bajsa inne förut! :/
 Lilla hjärtat!




Nu ska vi nana tänkte vi, hoppas på bättre skick och väder i morgon!:)

Nattinatt!

Kraamar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0