löpartur!

Tjoosan i trosan!

Idag var jag, Jessie, syster och ROLF ute och sprang! Superskojj! Haha Rolf sprang som värsta token o verka fått all världens energi från nånstans:P O han e ändå över 50 år och storrökare och han låg snäppet före mig o Emelie hela tiden! Va hände liksom?
 Men gott va d o få komma ut, går alltid den rundan me Jessie men nu blev vi en trupp som begav oss ut o spramg istället! Jag Blev väldigt varm o svett men har ju värre kondis än en säl så... ;)

Annars har ja jobbat idag, vart lite jobbigt faktiskt eftersom ja gått o tänkt för mkt, fantasin drar allt iväg med en ibland., För er som inte vet så har ja fått reda på att ja har cellförändringar (grad 2) och HPV viruset därav sjukhusbesöket igår då det är förstadiet till livmodercancer, Nu har jag ju inte Cancer och allt känns bra för vet ju va duktiga läkrarna är och man blir kollad hela tiden så känns säkert, men ibland tänker man lite för mkt som man inte borde o då blir man bara ledsen, plus att ja haft blödningar hela dagen från de att d knipsa två bitar från min livmoder igår för analys, väntar redan på svaret kommer, vill veta nu!

Uppe hos pappa står allt i Blomm och det är helt underbart vackert!:)



 

Nu har väl snart min pojkvän varit borta två veckor,  Jag har ingen aning om när han kommer hem igen men snaaaart hoppas jag! :) Längtar otroligt mkt efter honom!<3

Sweet dreams all!

Pusssa




Kommentarer
Postat av: veronica

Hej!

Grattis du är en av vinnarna från tävligen på beas blogg.

Du har vunnit ett presentkort från www.fashionaid.se på 100 kr. Ange presentkort som kampanjkod i kassan. Finns inget lägsta belopp som man måste handla för.



Vi har fått in massa härliga nyheter!

Välkommen in

2011-05-12 @ 19:12:00
URL: http://www.fashionaid.se
Postat av: Mikaela

Heej ! Hur fick du reda på att du hade cellförändringar och HPV virus ? Hoppas allt går bra för dig ! Krams .

2011-05-12 @ 20:51:58
URL: http://honungsmela.blogg.se/
Postat av: E L I A S S O N , ♥ - [ Fotoblogg ]

Haha, något e ju heeelt galet fel med Rolf... Hur kunde han orka? :o Hade han typ energidryck i cigaretten eller? xD

nej, men det får man göra om :D var trevligt då alla vart ute <3

Och om du vill kan du och jag ta en tur längs bäcken någon dag :))

Pussar! <3

2011-05-12 @ 22:12:33
URL: http://theoonlyoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0