Jordensundergång!

Inatt drömde ja om jordens undergång! uschamejjen d va en läskig mardröm, lidande och lik överallt.
 Enligt min dröm så gick jorden under (mänskligheten) pga av en oerhört smittosam bakterie som dödar alla, folk föröks räddas men inget funkar, jorden blir en mörk hemsk plats full av död. Uh mådde så dåligt när ja vakna:( Hoppas det aldrig händer! Vill hellre ha en rejäl naturkatastrof isf eller få en atombomb släppt så folket slipper lida och vara rädda! Ja så vill ja ha det om d nu måste hända!;) Va tror ni kommer hända om jorden skulle gå under? 

På jobbet har ja mest velat hem hela dan! Skulle kunnat ge mkt för att fått slutat tidigt! Men så funkar ju inte verkligheten direkt! Hoppas på en bättre dag i morgon för idag har d inte vart nån direkt glansdag därav detta supertråkiga inlägget!;) Men något positivt me idag är att jag Har iaf lärt mig ett nytt program på datorn på labbet och fått massa beröm, sånt värmer i hjärtat:)

Markus kommer inte hem i morgon utan kanske på fredag eller nästa fredag och jag som va så lycklig igår att han skulle komma hem nu mitt i flytten men ja man kan inte få allt här i livet!:D Så nu får ja fortsätta längta efter älskling ist!:)




Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0