Busbild

Heeej freeej!

Detta måste vara världens snyggaste bild på Sylvester? hahaha..



Nu ska ja snarka ikapp me Jessie efter en hård dag med Rolf på jobbet, hamna vid hans maskin och en mer uppjagad person på jobbet finns inte! Att vara runt stressiga irriterande männsikor påfrestar mitt psyke må ja säga! Konstigt egentligen men ja blir väldigt illa till mods, men antar att d är vanligt!?

Scirrocco kommer hem snart med, Jenny skrev till mig idag! Ja som hade allt klart me hästarna inför flytt men icke, så nu blir allt upp o ner för mig så får ja tänka om lite och se hur ja ska lösa detta! jobbigt!:( Men ska bli kul o få träffa min lille pojk igen! :D Som ja saknat han! 

 Bara 3 dagar kvar tills ja får pussa på mänskliga älskling!;) mysmysmys!

Godnatt och dröm massvis av sött!

Kramis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0