Arvingarna!

Tjeeenis!

Igår va d utgång som gällde, Emma va så söt o körde och vi drog på Arvingarna i mellerud, Jag, Liza och Miriam,, o fasen va bra dem va live och vilket uppträdande, d spela skitlänge annars brukar d ju vara så att vissa band bara kör några låtar men dessa sjöng på bra o länge!:D Jäkla bra drag och hade en helgrym kväll! :D Jag älskar Mellerud och folket där, bönner allihopa!;) Haha dock så försvann min älskade Moster en stund så hade full sjå o försöka hitta henne, hon va bra i gasen, värre än mig till o med;) hihi. För en gångs skull så va ja nog på normal nivå!:D Japp d va kanon helt enkelt! Efterfest blev d med, i världens lyxhus! :D Tror ja aldrig varit i ett sånt nybyggt fräscht hus, ge mig! Massa roliga folk var det där me! Va dock inte där så länge:(,  o den enda som va pigg o bra i farten va Emma kl 04 på natten o som va nykter! hihhi så goo! :) Dem skulle ja vilja festa me igen, mellerudarna, vore kul o lära känna lie folk därifrån!:)

Idag har ja vart bakfull som ett drägg och haft värk i magen till tusen, knappt så ja velat stå upp! Uschamejjen! men har ja försökt vart ganska  hurtig, lagat stormiddag, diskat, tvättat, städat lite, bakat, o haft besök! :)  annars har d vart en lugn skön dag!

O nu blir d natten för o förberda sig för jobb, ska vara på labbet i morgon, inget ja direkt ser fram emot, är inte så förtjust i labbet :( Men bara bita ihop och tänka pengar!;)


Sötnosen sylvester!

Haha så bra humor ja har:P




Godnatt!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0