sakna!

Saknar min älskling så grymt mkt! Men d bästa av allt är att han kommer hem nu på onsdag redan så blir tidigare än väntat och ingen kan vara lyckligare än jag för då är han hemma tills vi får nyckeln, den får vi på onsdag!
Whiiie va kul d ska bli!:D

Efter jobbet idag kom hovslagaren hit, Anita och verka hovarna på mina pojkar! Och dem var små ljus och fick massa beröm!:D Dem e bara bäst!:) Men Chuck hade fått nått på ena bakhoven som kunde bli infekterat och spridas upp i benet och om d gör det så måste man oftast slakta! Fatta va orolig ja blev när hon sa så, men hon fixa d lätt genom att ta bort o spraya d drabbade området så nu skulle d va lungt! PUH!! Hovisarna blev så fina så!:) Glad!



Sen på kvällskvisten bar d iväg till Emma och vi hyrde film, blev en riktigt bra film Faktiskt! Legion hette den! :D myspys! Nu längtar ja tills vår nästa filmkväll!:D För då ska vi se filmen ja bara älskar Tucker and Dale VS evil! Så braa! haha.

Skulle även varit hundledig när ja åkte t Emma men så blev inte fallet då Jessie prompt skulle med mig! Direkt ja hade lämnat huset ställde hon sig o tjöt sa Rolf, sen skulle han ut me henne och då hade ja inte hunnit åkt för pappa kom, o d bar rätt in i bilen o där stanna hon, haha så hon satt där o gav mig en sån där blick me ögonen så va d kört sen!;) Lilla bebisen min! Världens goaste!:=) Nu ligger hon o snarkar breve mig o tänkte joina henne!

så Nattinatti!:)

Kraaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0