tfn i toalett!

Tjoooosan i trosan!

Haha glömde berätta igår vilken maximal otur ja hade, då min mobil flög i toaletten och sluta efter en stund att fungera! Fasen va ledsen i ögat ja blev! Helt knäckt MEN idag så funkar den igen, mirakel! :):) så skönt och så lycklig ja blev! Nu ska ja ha ordning o reda på min tfn hädanefter!;)

Sylvetser har blivit coollugn! Helmysko! Han masa inte ens me huvudet när ja tog ut han i morse och han tog inga språng i hagen när ja släppte han! Va har hänt me min gubbe? Känns helt fel när han inte brallar! Lite rädd att han e deprimerad nu när Chuck kom, eller så är d för ja slutat me kraftfodret för honom? Ja något mysko är d iaf!

Idag har även jag och brorsan varit ute och fiskat, o sen gått i skogen t en sjö mitt ute i ingenstans! De va hur mysigt som helst me en promenad! :) Men jag trodde d va varmare än va d va, va världens kallaste blåst, väl hemma va ja frösnare än en liten blå och ja fick en böld på benet för d va så fruset!:/ isch. 

Sen har Jessie fått busa rejält me Nanna idag, dem gillar varann så är riktigt kul o se!:) Men Ådi har aldrig varit glad i småbarn så där va d nära han högg Jessie!:P Hon va inte så populär hos honom!

Funderar på gå upp o gosa me hästarna lite och kanske pröva sadel på Chuck. Har en stubben sadel som ja hoppas på ska passa honom!:)



Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0