stank!

Heej bloggen! Här sitter jag i världens fislukt och skriver då Jessie har friheten att ligga o släppa sig under mig! inte jättemysigt o henne ska ja ha bredvid mig hela natten! Fy!:P hhaha antar d beror på att hon börjat få matrester!:P Idag fick hon älgstek, She Loved it! Bortskämd börjar hon bli!;)

Va brorsan som gjorde middag idag för fråga om han inte kunde fixa middag tills vi sluta jobbet så ja slapp idag, va så sleten:P Och väl hemma så möttes man av en god doft och ser en stor älgstek i ugnen! muuums! D va så gott o extra gott att slippa laga själv just idag! Lyx säger jag!:) Just d ja, igår kväll baka säkert ja o brorsan 100kanelbullar!:P Fnatt hade vi!

På jobbet går d bara fiint, trivs jättebra och fick reda på min timlön häromdan! Och jag blev mäkta imponerad så nu är hon helnööjd!;) 160 kr i timmen!:P E inte d ganska bra? Så nu hoppas ja på spara litte för har en del önskemål att köpa, till exempel vill ja svika denna engelska datorn o köpa en ny, sen en stor platt tv, kan ju vara bra o ha om man nån gång flyttar!;) Seen e ja så sugen på ny fin utrustning till Chuck, en Zaldisadel speciellt, de ser så fina och mjuka o sköna ut!:D men d e ju lite dyra men känns som ja får jobba fram t hösten nu så kanske kan spara ihop lite :)

M har jag inte träffat något mer sen sist ja blogga och blir heller inget mer förrän nästa vecka nångång! Hoppas jag iaf!:D

Ja Va även och kolla på ett hus på landet i Ödskölt, låg fiint och är lite sugen då d va garage och stall! Hade vart perfekt för mig!:P MEN det var eluppvärmning så kändes väl njaaa, vi får se! 

Liten uppdatering om gosisarna i stallet är han cassie börjar få rejäl fölmage nu och jag känner d sparka varje kväll! Hur underbart som helst! Chuck och Sylvester går kanske inte så bra ihop som jag trodde, d bara jävlas me varann och Chucky är full i sår!:( Stackarn! tycker även båda gått ner i vikt! Buhu! Men hoppas d blir bättre annars får ja väl ha två olika hagar! Chuck e jätteunderbar och så fin!:) Älskar verkligen alla mina pållar, d är så otroligt vackra i mina ögon!:) Annars har d inte hänt så mkt nytt!

Neej nu ska ja ta me mig fislisan och hoppa i säng!


Nattinatt!

Puss


Den lilla Älsklingen!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0